Bad Boys.

Nu vet väl alla vid det här laget att Linda Rosing ska "dejta" i tv. Tydligen är hon trött på att falla för "Bad Boys" och att killar bara ser henne för det ytliga.

http://www.metro.se/se/article/2008/12/14/22/3157-57/index.xml

Lilla gumman, har man valt att bli känd för allt utom sin personlighet så kanske man borde lägga tv-programmen åt sidan och satsa på ett ordentligt jobb. Där blir man i bästa fall uppskattad för sin arbetsinsats och betraktad som människa, inte knulldocka.
Vill du hitta "den rätte" ska du definitivt inte leta rätt på denne i ett tv-program. Dels för att bespara mig löpsedlar som "Linda Rosing-Janne bröt ihop, pressen blev för stor", och dels för att jag med största sannorlikhet tror att 100% av dom deltagande är där för att
1. Vara med i tv.
2. Förhoppningsvis få sätta på en "kändis".
3. Få ta på dina tuttar.
4. Kunna säga att dom har dejtat dig/varit med i tv.

Att du själv verkar tro på det hela den här idén får mig bara att tappa ännu mer tro på dig, inte för att jag tidigare har haft någon sådan, men.. jag tror du förstår vad jag menar.
Vilken taktik att samtidigt gå ut med att du kanske planerar att strunta i det motsatta könet. Kan man förvänta sig att någon av killarna hoppas på en 3-kant med en till tjej?
Tv-tid, inget annat än tv-tid.
Du är patetisk!

Kommentarer
Postat av: Elin

hon har ju även opererat sig INFÖR den här serien. "Jag är snyggare än någonsin"... det gav såpan en seriös start tycker jag... hmf

2008-12-15 @ 22:11:01
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0