Blogg.

Det är inte ofta jag beundrar andra skribenter i bloggvärlden, eller i största allmänhet. Men en vän tipsade om nedanstående blogg. Nu känner jag mig tvungen att svälja stoltheten och tipsa vidare om den här. Jag vet att det bara kommer att leda till fler prenumeranter åt någon annan (ja, han som skriver bloggen jag tänker publicera då), men det får det väl helt enkelt göra.
Man får vad man förtjänar helt enkelt.
Jag önskar att jag hade orken att skriva som han gör. Tyvärr försvinner lusten efter ett litet tag, och jag försvinner någon annanstans, på gott och ont.
Hur som helst, här kommer addressen. Läs och njut!

http://imuglybutivegotablog.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0