Uppskattning.

Äntligen börjar det ihärdiga skrivandet ge resultat.
Även om jag kanske inte lägger ner extremt mycket tid på den här bloggen, som så många andra gör i Sthlm Citys intervjuer, så har det blivigt mer och mer på sistonde.
Igår sköt antalet unika besökare i höjden, och samtidigt droppas det kommentarer av den lite positivare typen.
Fortfarande förvånas jag dock över rädslan att avslöja sig själv. Tydligen krävs det lika stort mod att ge någon komplimanger som det gör att såga folk.
Men inget illa mot er som har rosat, jag uppskattar verkligen att ni gillar det jag skriver. Men helt plötsligt känner jag en extrem press på mig själv att behöva prestera, nu när jag börjar knyta till mig en stabil grund av återkommande läsare.
Jag ska dock inte det låta bli fallet.
Bloggen kommer fortsätta i samma omfattning och seriösitet som den har gjort tidigare. Här blir det minsann inga förändringar för att bli poppis hos gemene man. Skrivandet är vad det är, och uppskattas av dom få som förstår innebörden och tyngden bakom mina åsikter, även om dom inte alltid är politiskt korrekta.

Angående jämförelsen med Alex Schulman. Eller ja.. en jämförelse var det väl kanske inte, men du som skrev förstår nog vad jag menar?
Hur som.. Ska jag vara helt ärlig vet jag faktiskt inte vad Alex brukar skriva om. Men jag har ju fattat att han kan sin grej, eftersom han är den "kändis" han är. Så jag tar det som en komplimang, även om jag själv har svårt att erkänna när andra är duktiga på det dom gör, och får uppskattning hos medlesvensson. Jag själv klassar mig nog som mer underground, och föredrar också den publiken till det jag gör.

Fortsätt med att hålla er uppdaterade, så fortsätter jag att uppdatera!
Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Ruben Indigo

"får uppskattning hos medlesvensson"



medelsvensson stavas det. Buff.

2008-12-07 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0