Gränser.

Jag har nog aldrig i mitt liv hotat någon. För att en människa ska inse ett misstag behöver man inte hota denne. Det gäller nog mest att sätta personen i fråga på plats på en gång, utan en massa onödigt tjaffs runt-i-kring. På så sätt hoppas jag att personen lär sig att handlingar föder konsekvenser, och att man inte kan bete sig hur som helst.
Men det finns gränser.
Jag vet inte om någon av dom berörda läser här. Men jag vet att vissa personer har betett sig ytterst illa åt mot en av mina familjemedlemmar. Och om detta beteende fortsätter kommer åtgärder att tas. Mer behöver inte sägas.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag är väldigt lugn. men jag måste väl få ge svar på tal, eller som du uttryckte "att jag skrev en bok". jag förstod bara inte varför det jag skrev ens behövde diskuteras. om jag nu hatade barn så skulle jag väl få ha den åsikten, utan att det blev något liv om det.

2008-11-27 @ 22:48:34
URL: http://randomblonde.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Tycker blogspot är roligare att skriva på. Helt enkelt. :)

2008-11-28 @ 06:04:37
URL: http://kimekholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0