Morgonkvist.

Så sitter man här igen kl. 06:40 och ska om några minuter kila ner till jobbet. Kaffet är snart uppdrucket och ögonbajset sitter kvar i ögonen.
Att jag aldrig kan sova som jag bör när Elin sover hemma. Jag har ju sovit ensam större delen av mitt liv. Varför skulle det inte gå någon enstaka natt nu?
Det är något jag inte ens behöver tänka på om några månader. Lägenhetsvisning på Måndag, och jag håller tummarna för att den blir vår.
Fler lägenheter åt ungdomarna!
Snörar på dojorna.

Common - I Have A Dream



Vacker tisdag, avnjut den väl!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh plutte! Kan inte sova utan dig heller :( Hoppas vi får den, det vore världens bästa julklapp! Och så en lite större och ny säng på det :)

2008-11-28 @ 21:13:06
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0