Sexförsäljning.

Metro skriver idag om att unga tjejer mellan 14-16 år betalar langare med sex när dom får sin sprit. Det är tydligen ett problem säger polisen och tycker att det är alldeles förfärligt.
Vilket det självfallet är. Det är ju en form av prostutition.
Men jag trodde det var allmänt kännt att tjejer, även i äldre ålder byter drinkar mot sex osv? Men det är tydligen ingenting som bekymrar polisen. Dom är ju vuxna, och dessutom går det väl inte att göra någon direkt koppling mellan själva drinken och det så otroligt vanliga sexet. Utbytet helt enkelt.
Tjejer i åldern 14-16 har väl ingen egen vilja, inget eget ansvar, och kan uppenbarligen inte se vad som är bäst för dom själva? Det är förmodligen så polisen ser problemet.
Men what the fuck? Jag trodde fylla och sex var någonting bra? Beror kanske på omständigheterna.
På lika villkor osv. Vad det är när en byxmyndig tjej har sex med en kille för att få sprit (som är för att dämpa ångesten att dom precis har haft sex med någon för alkohol?) vet jag inte vad det klassas som. Men det var väl knappast något tvång?
Det enda möjligen sjuka i hela situationen är väl att vi män pressar unga tjejer att ge ut sin kropp till massorna, istället för att behålla den för sig själva, och använda den i mer kärleksfullt syfte, när det verkligen behövs.
Kan det vara så att vi lockar unga människor med saker som vi vet att dom inte kan få, pga pengabrist eller att dom inte har åldern inne, bara för att kunna utnyttja det till vårat eget bästa?
Vad jag vet så är iaf 16-åringar inte speciellt bra i sängen, inte senast jag kollade iaf. Så vad äldre systemet-killar vill få ut av att ha sex med dom vet jag inte.
Bara att få stoppa in den i hålet är väl tillräckligt med bekräftelse för dessa patetiska människor.
Vi fostrar en generation av slampor, på gott och ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Därför att jag är för patetsikt för att erkänna med mitt namn att det gjorde ont att se hur lyckliga ni var du och Elin. Eftersom det stod med i första kommentaren när jag komplementerade dina texter.



Jag ville inte att han skulle veta att det kändes. ör han läser ju också din.

2009-01-26 @ 16:03:03
Postat av: Anonym

Ja tror det ligger djupare problemen under för de tjejerna som ger sex ör sprit etc. Ingen "vettig" människa gör så, men det är enligt min syn.



Sedan är det ju patetiskt nog så att vi tjejer vill att ni killar ska se oss. Och sex är en bra källa till uppmärksamhet i vissa ögon. Hade jag varit kille hade jag aldrig sett åt dessa kort,korta kjolar upppushade bröst och drinkfiskande brudar. Det verkar dock vara ett faktum att ni killar vill ha tjejer utan hjärna.

2009-01-26 @ 16:06:36
Postat av: Anonym

Och jag säger det utav erfarenhet eftersom mitt kära ex rymde med två plastbimbos med för mycket sillikon.



Fine jag må vara blond, men jag skulle aldrig ge ut mig på det sättet på krogen.

2009-01-26 @ 16:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0