Glamour.

Tidningen Glamour skriver på sitt omslag "Det sexigaste Make-uptipset någonsin".
Ännu en självförtroendesänkande tidning för unga kvinnor, som skriver en massa bajs.
Min Flickvän är naturligt sexig.
Men till alla er andra icke-naturligt snygga eller sexiga tjejer, (dvs dom flesta, eftersom tidningen uppenbarligen har en målgrupp, som den dessutom säljer ganska bra med nummer till), nu har ni något att läsa om och ta till er. Men räkna inte med att livet blir bra för det. I nästa nummer kommer det fler tips om hur ni ska försköna er för att tillfredsställa oss män. Ni kommer aldrig att bli perfekta. MUAUAUAUAUAUAUAUAUA!

Ni gör bäst i att hålla er inomhus, ta bilder på er själva, retuschera alla skavanker i Photoshop och sen skicka in bilden till Slitz, Moore eller Café. Så vi män någonstans kan få drömma om att det faktiskt finns några vackra, snygga, sexiga och perfekta kvinnor, som låter oss leka med bilar, slåss och kolla på fotboll.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha Tjena Håkan ;)



kul att du bloggar =) å skönt att de är innehåll värt att läsa =)



kram på´re

//gnagarn

2008-10-16 @ 23:24:28
URL: http://sholmen.blogg.se/
Postat av: Elin

för det första: jag-vill-veta!!!!

för det andra: nej, det är inte jag som är med i G-unit... men jag önskar :(

för det tredje: ja, du ska känna dig mega super duper träffad av det där gamla inlägget :P



och för det fjärde: tack, för komplimangen ovan :)

2008-10-16 @ 23:26:21
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0