Attack.

45 minuter i ett sunkigt lunchrum kan bli rätt segt. Efter att snabbt ha ätit upp matlådan blev det slöläsning i både Aftonbladet och Expressen. Ändå har jag 20 minuter kvar av lunchen. Intressanta tidningar...

Hur som helst. Carolina Gynning har ju alltid levt på ytligt kändisskap, och fortsätter med det även nu. En gång B-kändis, alltid B-kändis.
Hon tycker att det är jobbigt att kända kvinnor har lämnat det ytligt sexuella och nu övergår till det lite mera påklädda och "gulliga", som hon så fint förklarar det. Så hon "går till attack mot kända svenska kvinnor.", för att använda expressens egna ord.
Det hon menar i artikeln är att hon faktiskt är en sexuell person, och att hon faktiskt har rätt att vara det.

Självklart Carro, du har rätt att vara vad du vill. Problemet med dig är att du faktiskt bara är jävligt korkad i det du säger och gör. I den offentliga roll du har borde du absolut inte motarbeta det faktum att svenska kvinnor, som spelade på sexualtitet i början, för att bli kända, precis som du, faktiskt har insett att man kan bli känd på annat än just sex. Tyvärr verkar du inte klara av det själv, och måste till och med gå ut i tidningar för att hävda dig och varför du klär dig som du gör och beter dig som du gör.

Carolina Gynning, ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ens ihåg vad du blev känd för från början. Det var väl någon dokusåpa där du knullade dig in i tv-rutan. Och för det andra vet jag inte ens vad du är känd för nu för tiden heller. Jag blir påmind om ditt namn hela tiden pga taffliga skandaler eller blonda uttryck i tidningar som "Fredag" och "Klick" osv. För din del kanske det är dags att byta branch. Men du kanske inte kan något annat än att puta med läpparna och spela dum?

Jag ska inte skylla allt på dig. Det är trots allt pga den mansdominerande och kvinnorförtryckande världen vi lever i som många tjejer fungerar som du gör. Tjejer blir redan som barn tillsagda att dom inte duger. Och tyvärr formar det en ytlig, osäker kvinna som mår psykiskt dåligt. Det gör mig ledsen. Och det är svårt att ändra på.

Carro förklarar att sex säljer.
Senast jag kollade fans det ett ord för dom som var försäljare av den varan. Kommer du ihåg vad det kallas, Carro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0