Drömmar.

Jag vet faktiskt inte om det betyder något. Jag vet inte ens om det är värt att skriva om det. Men jag gör det ändå.
För ett antal år sen hade jag en kompis. Det var min bästa kompis. Jag har haft många vänner, vänner från samma tid som han var ifrån, och tidigare, innan jag träffade honom. Men han var den bästa. Vi klickade på ett sätt som jag aldrig klickat med någon tidigare, eller senare för den saken heller..
Min vän sa upp kontakten med mig. Det var länge sen nu. I början förstod jag inte. Sen förstod jag. Nu tycker jag mest han är långsynt och inskränkt. Jag har slutat lägge energi och tankekraft på honom.
Men jag kan fortfarande inte glöma den tiden som den härligaste perioden jag upplevt.

.
Inatt drömde jag om honom. Jag drömde att vi var vänner igen. Att vi jobbade på samma kollo, och allt var som det en gång var. Vi skrattade tillsammans, snackade brudar, familjeproblem, slogs. Ja, allt bästa vänner gör tillsammans.

Det må vara så att vi båda har andra liv nu och nya vänner. Men om du läser det här, så ska du veta att du alltid kommer att finnas i mitt minne som den bästa.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jävlar va ung och snygg du var.

2008-10-02 @ 23:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0