Matchdag och nyladdade battarier.

Efter tiden som kolloledare försvann suget efter att gå på fotboll, festa, slåss och knulla runt. Kanske på tiden tycker man, man börjar ju bli till åren. Så jag bestämde mig för att ta en paus från allt sånt, för att få känna efter lite vad planerna i livet var. Nu känns det som att jag är på rätt köl, och idag spelar Bajen - Kalmar.
Jag känner mig lite ringrostig, men det ska bli härligt att greppa trummpinnen igen, efter en viss tid borta från läktaren. Peppet är på topp, även om bakfyllehuvudvärken är påtaglig.

I veckan gjordes även två bra teknikköp från min sida. Jag utvidgade mitt förråd med två kameror nämligen. Så nu jävlar kommer förmodligen filmandet igång igen, efter en lång tid på is, då min förra kamera gick sönder en kort period efter att jag hade skaffat den.

Det som följer nu är lite teknikporr, så känsliga läsare ombedes att inte skrolla ner.




Även dessa batterier är nyladdade och klara för en heldag på söder och anknytande förorter. Klockan börjar närma sig ett, och den första ölen ska nu öppnas. Det ska tifofixas och hit och dit. Jag koncentrerar mig för stunden på ölen. Resten faller naturligt på plats under dagens lopp.



Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elliott.. jag hoppas du mår bra!

2008-09-15 @ 13:10:56
Postat av: ösd niklas

schysst filmkamera!

2008-09-15 @ 23:33:36
Postat av: Grapne

jävla flaggbärare

2008-09-16 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0