Stillestånd.

Mjo.. En vän frågade om jag hade lagt ned bloggen. Om inte så undrade han varför jag inte skriver längre.
Ska jag vara helt ärlig så har det med att göra att jag har annat för mig.
Jobb och diverse fritidsintressen, samt min stora nya kärlek gör att jag inte har alltför mycket fritid där jag känner att "nu jävlar ska det skrivas blogg".
För det andra finner jag det inte speciellt intressant att skriva om vad  jag har gjort under dagen, hur trött jag har varit, om jag har varit bakfull osv. Jag skriver helt enkelt om för mig relevanta saker som jag känner att jag måste få skriva ned eller utveckla. Kanske provocera eller få en vettig (eller ovettig) förklaring till.
Att skriva något bara för att få unika träffar på min sida, och känna personlig tillfredsställelse ger mig faktiskt inget.
Men vadå.. fortsätt håll ögonen öppna. För det kommer nog mera, lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0