Känslor.

Oväntat tog du tag i mitt hjärta och vred om det.
Det stack i mitt bröst. Nästan som om jag skulle få ett anfall.
Omedvetet fick du mig att förstå. På riktigt. Förstå vem jag är och vad jag en gång har gjort.
Det konstiga är att du redan har förlåtit mig. Till skillnad från vad jag har gjort.
Egentligen förtjänar du bättre. Men jag älskar dig så mycket.
Jag skulle aldrig släppa dig igen. Det är du som får mig att må bra.

Du vred om mitt hjärta.
Jag grät. Grät för vad jag har gjort, och vad jag en gång har varit.
Du bad om ursäkt.
Befängt om du frågar mig.
Men du har förlåtit.
Inte glömt, men förlåtit.
Så du kysste mina tårar och höll om mig.
Bad om ursäkt igen och sa att du är glad som har mig.
Du är en idiot. Helt oförstående.
Det får mig att bli en idiot. En större sådan. Men en lycklig sådan.

Idag vaknade jag på samma sätt jag alltid gör.
Jag ville inte lämna dig. Du ger mig värme.
Trött och hungrig åkte jag lyckligare än någonsin till jobbet.
Smärtan i bröstet sitter kvar.
Den påminner mig om att vara varsam. Att aldrig släppa dig. Att älska dig så som du förtjänar.
Älska dig som du älskar mig.
Och så som bara vi kan älska varandra.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Förstår inte ens varför folk undrar över mitt schampoo. Mitt hår kan användas som Påsk-ris. Eller svinto. Men vi kan ju live-diskutera mitt hår när vi ses. Haha.

2009-04-28 @ 09:53:35
URL: http://SexandtheCitty.tk
Postat av: Elin

Nu är det jag som blir rörd. Älskar dig!!

2009-04-28 @ 11:14:03
URL: http://eatme.blogg.se/
Postat av: trogen läsare

vad har du hållt med innan?

2009-04-28 @ 18:28:58
Postat av: Anonym

hållt på* med innan?

jätte fint skrivet också.. bra blogg !

2009-04-28 @ 18:30:18
Postat av: Zid

Svar:



Trogen läsare>> Tack för att du gillar det jag skrev. Men vad menar du? Innan vadå?

2009-04-29 @ 16:34:31
URL: http://banditking.blogg.se/
Postat av: S

Gripande, innerligt och alldeles för berörande. Riktigt bra skrivet Elliot. Det har jag alltid gillat med dig. Glad att du och Elin har varandra. Din (er) kärlek smittar av sig.

2009-05-07 @ 12:27:16
Postat av: em

i like it

2009-05-08 @ 10:12:13
URL: http://styleofeternity.devote.se
Postat av: S

Ny tanke ger nya känslor,

som ger nya handlingar,

som ger nytt resultat.

2009-05-19 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0