Sanningen.

Jag: "Jag är så jävla trött på simpla streetjackor med luva. Jag har haft det så länge nu, det är fan dags att byta."
Elin: "Varför då? Vad menar du?"
Jag: "Ja, man borde väl stila till sig lite. Så man ser lite mer proper ut."
Elin: "Vadå? Vill du inge fel bild av dig själv? Få folk att tro att du är proper tills det att dom ser ditt sanna jag? Nee, jag tycker du har den stilen som passar din personlighet."
Jag: "Vad fan menar du? Att jag är en gris eller?"
Elin: "Ja?"
Jag: "Jaja, men ser jag proper ut kommer jag i alla fall in på en massa trendiga ställen."
En stunds tystnad.
Jag: "...Sen åker jag väl ut lika fort som jag kom in."

Kommentarer
Postat av: Josephine

hahah :)

2009-04-10 @ 22:44:44
URL: http://covet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0