Ledighet.

Jag strosar omkring i mjukisbyxor och bar överkropp. Småpular med småsaker. Puffar till kuddar. Dammtorkar. Dammsuger. Diskar upp gårdagens middagsdisk. Sätter mig i soffan och tittar ut på den grå parkeringen utanför. Det är tyst och harmoniskt. För tyst. Jag sätter på High Contrasts essential mix från 2003. Jungle och liquid funk när den är som bäst. Det är skönt att bajsa med öppen dörr. Det kan jag göra när jag är ensam. Det får mig att känna mig fri. Att jag kan göra vad fan jag vill när fan jag vill.

Kommentarer
Postat av: klint

På lördag är harmonin slut då kommer ni bli överkörda av poker proffset...



Skönt att höra att fler skiter med dörren öppen när man är Alone home...



Skål för helgen!

2009-02-06 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0