Abstinens.

Kan det inte bli den 1:a februari imorn, så mitt internet hemma börjar fungera.
Det är  inte jobbigt utan internet, ibland är det till och med ganska lugnande. Men vissa saker kräver en uppkoppling. Typ räkningar.
I övrigt börjar det bli ordning hemma. Det småpysslas så fort det finns plats för det.

Idag är jag väldigt likgiltig. Tom. Varken glad eller ledsen. Jag ska jobba lite nu, sen ska jag vara ledig imorn. Det här får helt enkelt bli dagens inlägg.

Och Nils har rätt, jag ska sluta klaga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är ordning nu så kommer det bli allt annat en ordning nästa helg...



//pokerstar

2009-01-28 @ 16:35:59
Postat av: Andie

Zidden på min ära!

2009-01-28 @ 16:56:49
Postat av: Andie

2009-01-28 @ 16:58:01
URL: http://lyxhippie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0