Ironi.

Jag fick erfara igår att alla som läser här inte förstår sarkasmen, ironin och den svarta komiken i det jag skriver. Ska man behöva göra smileys för att folk ska se den ibland uppenbara, ibland dolda glimten i ögat?
Jag kanske inte ens ska försöka mig på att förklara mig efter diverse inlägg utan helt enkelt ta människors reaktioner som dom kommer.
Som sagt, det är ju ganska kul att provocera, och oftast tar folk illa upp av saker som egentligen är en fis i rymden.
Det är alltid härligt att bräcka trygghetsbubblor.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej jag såg det, dom var riktigt så där glamoröst fabuluous!



Jag hade absolut frågat Grim om vilken frisyr han själv ville ha om det var så att han kunde säga. Han förstår inte riktigt ännu, han skulle bara sagt ja eller nej. Men när han blir äldre och kan säga själv vad han tycker om så ska han givetvis själv få bestämma mycket. :)

2009-01-11 @ 11:07:07
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0