Ork.

Jag sov inte alls i natt. Eller, närpå inte alls i alla fall. Men trots det har jag ovanligt mycket ork idag. Jag vet inte om det har att göra att det är mycket på jobbet nu. Ni vet, så mycket att man inte riktigt hinner känna efter. Det är rätt skönt.
Ett tempo som inte alltför ofta infinner sig i arbetstillvaron, gör för ovanlighetens skull det idag. Det är kul att jobba! Det går undan, och man ser resultat. Jag hoppas bara att resten av mina kollegor tycker att jag sköter det snyggt, och inte bara jag.
Sista kaffeslatten nu, sen är det tillbaka in i fighten som gäller.
Så, där fick jag skriva av mig lite.
Må väl!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Yes det gör dom tydligen. Det är sak samma för mig, det är bara roligt att bli uppmärksammad av någon annan site än min egen blogg. Haha.



Syftade du på att min bild var krystad, eller artikeln?

2009-01-09 @ 14:39:15
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Bambi

You do that :)

2009-01-09 @ 14:42:18
URL: http://cleo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0