Gammal.

Man vet att man inte är 18 längre när...

...
ens några år yngre vänner tycker att mina jämngamla tjejkompisar är "milfs".
...kassörskan på bolaget inte ens funderar på att fråga mig om legitimation.
...man enbart har blivit bjuden på en studentskiva i år, och det för att jag tog upp tidigare här på bloggen att jag inte hade blivit bjuden på någon.
...ens flickvän påpekar att "du fyller ju faktiskt 25 nästa år".
...tv-spel inte längre är roligt längre än 30 minuter.
...det det känns "ganska skönt" att diska och få tvätten ren.
...man tackar nej till sex med motiveringen "klockan är mycket, och jag ska ju upp och jobba imorgon".
...kassörskan på närbutiken frågar om leg när man köper folköl, för att sedan utbrista "oj, förlåt!" när man väl visar det.
...man spanar in sommarsöta 17-åringar i kort-kort, utan att dom spanar tillbaka.
...man inte längre kan dra in magen så att det ser sådär somalia-sjukt ut, utan bara så att det ser ut som att man har en någorlunda platt mage.
...vakten påpekar innan man går in på klubben att "det är rätt ung publik här vet du va?"
...farsans polare tycker att det är kul att festa med en.
...man har tv på avbetalning, lägenhet, hund, och flickvän. Medan brorsan är i Kanada med motiveringen att "man måste ju testa lite, det blir säkert kul".

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du ålders-kris, älskling? Mycket prat om detta på senaste..

2009-06-13 @ 12:00:13
URL: http://eatme.blogg.se/
Postat av: Eddie

Haha, gerej, så jävla gammal är du inte. Vi får väl köpa massa öl och köra en parkfylla alternativt crasha någon hemmafest i orten så du känner dig som sexton igen

2009-06-13 @ 19:46:11
Postat av: Roland Söderort

hahaha kul läsning, vet ju hur det känns liksom :s

2009-06-14 @ 20:19:34
Postat av: ville.

haha, ångest det där. men vafan 25 är ju inte så mycket. värre vid 29 snåret säkert då kommer ju 30 bomben, är man inte typ portad från krogen då?

2009-06-16 @ 21:43:50
Postat av: Vincent

hahaha fyfan. Alder spelar ingen roll brorsan, trodde du var med mig om det..

2009-06-17 @ 07:43:14
URL: http://knull-kontakt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0