Flos.

Lönen tryter. Räkningar gör mig fattig. Lycklig.
Fick 2 räkningar efter att jag spenderat det mesta. Inkasso. Intrium. Man älskar det.
Kunde styra upp det så enkelt om jag ville det. Låta bli helgens bravader. Låta bli borås. För det är viktigare att man har en stadig ekonomi än att man har dom tyngsta och bästa vännerna i världen.
Visst.
Sarek och Kir hemma och blaskbira på jägarn.
Mina pengar går åt till fotboll, öl, kläder och mitt konstnärsmaterial. När det passar.
Det gör mig lycklig. Inte ett fett lönekonto.
Pengarna trillar in, sen trillar dom ut.
Samma sak varje månad. Jag har vant mig.
Eftersom den som är rikast när man dör vinner, så kommer jag nog komma sist.
Men ack vilken god förlorare jag är.

Kommentarer
Postat av: Happy Flinck

Att missbruka är att ljuga för sig själv och andra. Jag ska vända blad och skriva in din åsikt på nästa sida.



Tack. Jag förstår vad du menar, och jag tar åt mig.

2009-03-30 @ 20:14:34
URL: http://flinck.blogg.se/
Postat av: Eddie

Wot? Inte Borås. Surt...

2009-03-30 @ 20:21:31
Postat av: Anton

Eddie läs om läs rätt ;)

NU KÖR VI ALLEZ

2009-03-30 @ 23:36:53
Postat av: klint

Jag bjuder på rosita till lunch kanske till och med arora till brunch ale ale så du kan va lugn kompisen...

2009-03-31 @ 15:21:11
Postat av: bambi

haha kir... fett länge sen man drack det

2009-03-31 @ 15:43:15
URL: http://cleo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0