Hej.

Dumdristigt nog har jag varit extremt dålig på uppdatering sista 3-4 dagarna. När jag är sjuk, och för en gångs skull har all tid i världen att skriva ner all möjlig skit så väljer jag att inte göra det.
Men allt har sin förklaring.
I och med sjukdomen har jag liksom blivit lite isolerad från omvärlden. Ämnen att skriva om minskar i en rasande fart, och som ni kanske märkt låter jag hellre bli att skriva, än att skriva ett halvt a4 om vad jag åt till lunch.
Men ni ska veta, jag lever fortfarande, och nu jävlar får vi fart på den här bloggen, i alla fall ett tag till!

I övrigt vill jag tacka alla som hittade hit på grund av Emmas länkning. Jag gissar på att besökarsifforna blir tillfälliga. För vem vill läsa om en bitter, samhälls- och livs-kritiskt 23-åring, och hans ständiga Betnér-attityd mot allt och alla?
Men någon av er kanske tittar föbi igen?

Nu är det jobb på tapeten.


Kommentarer
Postat av: kissekatt

jag stannar!! du skriver bra.

& vem älskar inte betnér?

2009-05-12 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0