Feeeeest!! =)))

I helgen var jag ute med killarna. Vi började hemma hos mig med att dricka drinkar och spela ölspelet. Det var skitkul! Eller hur Erik??!! =)) ;)
Sen gick vi ut. Vi tänkte gå på Village, men vi kom inte så långt, för Robin skulle träffa en tjejkompis som han hade raggat på tidigare. Så det blev hirschenkeller istället. Fett me tråkigt tyckte vi andra, men man måste ju ställa upp för grabbarna, eller hur killar??!! ;))) *skratt*
Jag blev i alla fall jättefull, men slapp spy. Det var skitbra musik och asmycket tjejer. Så jäääääävla nice!
Lätt bästa kvällen på aslänge. Tack vare er, alla mina killar som rockar och gör livet värt att leva!!!
Så jävla bäst!!! Luv!!! =))))










"Hej, jag är en ung tjej/kille i stockholmstrakterna. Jag har skaffat en blogg för att Blondinbella/Alex Schulman har det, och tror därför att allt jag gör och skriver blir intressant för andra människor. Jag anser mig speciell, och jag vill ha en beskärd del uppmärksamhet, för det är sån jag har blivigt uppfostrad till att vara. Jag gör allt för att synas, även saker jag inte är bra på. Det lärde Big Brother mig. Om jag inte lyckas inom mitt bloggskrivande så tänker jag söka till idol nästa år eller någon annan "reality"-show, för att få mina 15 minutes of fame. Så länge ingen säger åt mig att det jag skriver är patetiskt så kommer jag fortsätta med det. Och förmodligen kommer jag fortsätta med det, även om någon säger åt mig att det är patetiskt, för jag kan inte ta kritik, och lever i en bubbla där jag tror att allt jag gör är unikt, och alla vill veta vad jag gör om dagarna.
Jag är även extremt dålig på att formulera mig och att skriva i allmänhet. Men det märker jag inte, och gör jag det så skiter jag i det, för du ska bry dig om dig själv så bryr jag mig om mig själv.
Du är inte heller så jävla bra!
MEN DUUURÅÅÅÅ!"

Kommentarer
Postat av: K

ooookej... :P

2008-12-08 @ 00:39:16
URL: http://kimekholm.blogspot.com
Postat av: Elin

MEN DU E!! :)

2008-12-08 @ 22:56:38
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0