Pajas.

Är det bara jag som tycker att Eminem är en låtsas-person? En wannabe?
Killen hade stor potential i början av sin karriär, men förstörde det helt med "My name is".
Han gör nasal "hiphop" där musikvideorna alltid lyckas komma i något slags serietidningsformat. Plastigt, fånigt och... på låtsas.
USAs svar på Fronda, om inte värre.
Nu har han hur som helst släppt en låt där han klankar ner på kvinnliga kändisar från samma branch. Det är tydligen så man gör när man aldrig lyckas bli något mer än en fjortisprodukt. Typ som storbloggarna här i sverige.
All PR är bra PR har jag hört. Men jag börjar tröttna på desperata försök att hålla sig känd.
"Den rätte för Rosing", "Jag är med i en japansk TV-show" och bla bla bla! Ge upp eller börja med ett givande jobb. Typ kassörska i matvarubutik. Då kanske ni gör något ni faktiskt är bra på ändå.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Bambi Rustas

Lite kul när Linda säger att hon är med för att hitta den rätte och för att visa sitt riktiga jag. Tjejen har ju inte någon personlighet över huvud taget. Pinsamt men kul.

2009-04-08 @ 20:05:50
URL: http://cleo.webblogg.se/
Postat av: Jens

Nu ska vi se vad Elliot har skrivit :) För att sälja skivor behövs en dansvänlig singel som på ngt sätt får folk att köpa skivan för de är sugna på mer. Om vi lyssnar på Eminems 2 första skivor så är texterna bland det bästa som någonsin skrivits inom hip hop. Kolla bara detta " get imaginative with a mouth full of adjectives,

a brain full of adverbs, and a box full of laxatives

(Shittin on rappers) Causin hospital accidents

God help me before I commit some irresponsible acts again " Men från skiva 2 har det gått utför... och nya singeln är katastrof! Så där håller jag med dig! Och Linda Rosing tänker jag inte ens uttala mig om :)

2009-04-09 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0