Drömmar.

Om jag var tjej skulle jag...

...
hångla med så många tjejer som möjligt när jag är full. Det är roligt, och inte minst sagt ok för alla andra.
...lura killar på pengar, eller drinkar, genom att verka intresserad.
...aldrig känna mig tillräcklig.
...ständigt leta efter nya saker som skulle kunna göra mig till en bättre människa. Typ, smink, operationer, bantingstekniker osv.
...baktala dom som faktiskt egentligen är mina vänner, för att det finns en liten risk att dom faktiskt gör detsamma om mig.
...klä mig i rosa.
...ständigt påpeka vilka manliga skådespelare som är snygga.
...ha tjejmiddagar.
...titta på "The Hills", eftersom det handlar om tjejer som "lever livet och verkligen får känna på hur det är att vara framgångsrik".
...shoppa upp hela min lön på skor som jag aldrig kommer att använda.
...skriva listor om helt ointressant fakta om mig själv på min blogg.



Kommentarer
Postat av: Weiss

Du som brukar vara så rebellisk, varför skulle du helt plötsligt vilja vara som alla andra tjejer ;).



Gör om gör rätt! skriv vad du egentligen skulle göra..

2009-06-16 @ 12:17:59
Postat av: SEX AND THE CITTY

Om jag vore kille skulle jag låtsas att jag visste allt om hur tjejer beter sig.

2009-06-16 @ 15:28:04
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

sådär är det ju faktiskt inte.. riktigt :P

2009-06-16 @ 16:05:43
Postat av: SEX AND THE CITTY

Jag trodde dock att du skulle förstå sarkasmen i Min kommentar. (Antar att den anonyma kommentaren kom från dig.)

2009-06-16 @ 19:22:20
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Patricia

hahaha, klockrent.

2009-06-18 @ 20:33:14
URL: http://patricia.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0