Spontanitet.

Jag är på roligt humör idag.
Konstigt humör.
Skämtar om det mesta. Gör konstiga ljud och otippade utfall.
Så när jag kom upp ur tunnelbanan på väg till jobbet var jag bara tvungen att skrämma tjejen som stod precis vid spärrarna.
Hon, tjejen som hade 2 handväskor i ena armvecket och en påse a la Sturegallerian i det andra. Och samtidigt målade naglarna.
Hon hoppade till och måleriet blev helt fel. Kom upp på fingret, utanför nageln.
Jag fnissade till så det kom ut lite snor på överläppen. Det såg ju så jävla kul ut.
Samtidigt ville hon inte börja skrika på mig, för att göra bort sig, så hon nöjer sig med att brista ut något i stil med "det där var väl onödigt."
Jag säger inget, utan går vidare mot jobbet.
Men jag tänker; "Hon förtjänade det, bara för att hon är så jävla veckorevyn..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, klockrent, så dom ska tas.

2009-06-18 @ 17:14:44
Postat av: ÄNTN

2009-06-18 @ 17:15:04
Postat av: charlotte

"kom ut lite snor på överläppen"



varför kan man inte sluta garva?:P

2009-06-18 @ 17:28:01
URL: http://camjs.blogg.se/
Postat av: Felko

haha så rätt! Yes man, tack för tipsen:) Alla tre är "ungefär exakt" i den stilen som snurrar hos mig på hip-hop fronten. Slängde upp en låt med Outerspace, om du inte hört dem så ta en titt, you'll like it.



Pejs snorkråkan!

2009-06-18 @ 18:48:16
URL: http://spinitraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0