Vass.

Jag älskar era kommentarer. Ja, för det mesta i alla fall. Och jag älskar att ni gillar vad jag skriver. Ja, för det mesta i alla fall.
Jag försöker hela tiden vara ärlig. Det kanske inte är vad alla vill, och för er som inte klarar av det uppenbart ärliga, icke-undangömda känslorna och åsikterna jag publicerar här ber jag om ursäkt. Det är aldrig min mening att trampa folk på tårna, eller att såra genom ogenomtänkta inlägg här.
Ändå försöker jag vara ärlig.
Eran anonymitet förblir anonym. Och jag skriver inget annat än mina känslor, problem eller åsikter. Om annat att jag relaterar till något jag har varit med om.
Jag censurerar ingenting i efterhand, det är en princip jag har. Jag hatar censur.
Därför ber jag er som inte gillar vad jag skriver, tycker att något jag skriver är pinsamt eller är rädda för hur era liv kommer påverkas av det jag skriver att antingen sluta läsa här, eller säga till mig vad jag gör för fel.

Nu: Lunch.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Jag cencurerar fylleinlägg i efterhand. Eller ja. Två gånger. Tre kanske. För att jag hellre förtränger olyckor än förevigar dem. Måste-sluta-fylleblogga.

2009-05-08 @ 12:51:50
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Tove

Du ska inte ändra någonting, jag älskar din blogg! Och följer den slaviskt varje dag :)

2009-05-08 @ 16:41:22
Postat av: Sofie

Det där är ett problem jag... känner igen. Må jag säga.

2009-05-10 @ 14:06:00
URL: http://metrobloggen.se/sexvarning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0