Bloggare.

Jag vet inte om det är mig det är fel på, men föraktet mot andra bloggare växer sig bara större. Visserligen vill jag också tro att det jag skriver är unikt, och får uppmärksamhet för det. Jag har dock insett att så inte är fallet. Men jag kräks allt oftare i min egna mun när jag försöker hitta ett syfte hos majoriteten av dom bloggare som försöker hitta det här vettiga och unika. Eller så kanske dom inte alls är ute efter det, utan bara vill "skriva av sig, om sig vardagen och sina liv". På något sätt lockar det också läsare. Vilket jag verkligen inte kan förstå...

Blogg 1.

En blogg om mitt liv som 17 åring. Går andra året i gymnasium inriktning frisör. I bloggen kommer ni att kunna läsa allt från min vardag, till mode, smink, hår, kändisskvaller och mycket mer! Jag älskar att pyssla och skapa saker. Jag tipsar ofta om olika saker man kan göra själv som bla; sy kläder, göra smycken och olika frisyrer! Dagens outfit och mina köp kommer ni självklart också kunna läsa om!

Blogg 2.

Jag heter Elena och är 17 år. I min blogg skriver jag om min vardag, kärlek, shopping och personliga åsikter. Det bästa jag vet är min familj och min pojkvän Marcus :)

Blogg 3.


Hej! Kenza heter jag & jag är en 17 årig halvmarockansk modell som pluggar sista året på gymnasiet. Här i en av Sveriges största bloggar (framröstad som Årets blogg 2008 i VeckoRevyn blog awards!) så skriver jag om min vardag, mode, shopping & en massa annat. Det bästa jag vet är mina vänner, min familj & min lilla chihuahua Armani. Och det tyska bandet Tokio Hotel såklart. Kärlek. Spana in kategorin "tokio hotel live" där jag skriver om mina TH-resor runt om i världen samt visar en massa bilder & filmer från resorna.


Så kräktes jag lite igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0