Fjolleri.

Jag vill bara säga att ni tjejer är så gulliga! Allihopa!
Jag vill ger er rosa klänningar och klackskor så ni kan springa omkring och vara söta hela tiden! Med tiaror i håret! Åh, så fina ni är! Gullegull!
Ni är bara så gulliga hela tiden när ni står och ser söta ut. Berätta lite om senaste avsnittet i OC, eller om smink! Det är så gulligt! Sminka er för mig! Så ni ser gulliga ut hela tiden! Hur kan ni vara gulliga jämnt? Ibland är jag trött, och då ser jag inte gullig ut. men det gör ni! Hela tiden! Sminka mer! Rosa, rosa, rosa! Och smink! Och blont! Samtidigt! Och glitter och högklackat! Och rosa! Rosa läppglans! Nallar och hjärtan! Så jäkla gulliga!








Tillfredsställ mig!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Dagens första skratt!

2008-12-29 @ 18:52:33
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Jenny

Intressant blogg du har :)

2008-12-29 @ 19:21:38
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0