Fylleglad.

Jag uppskattar verkligen att mina vänner vill ha ut mig på helgerna, och att dom saknar mig ibland, nu när festandet inte är högsta prioritet. Men bespara mig dom desperata försöken att få ut mig när klockan är halv 2 på natten.
I övrigt jobbar jag i helgen, och det är enbart av den anledningen jag inte går ut. Inte pga flickvän. Ni som tror det, eller tycker att jag är en toffel är välkomna att ta det med mig ni är nyktra.
Det är tydligen helt omöjligt att komma ifrån den kategoriseringen helt. Har man flickvän, och speciellt i ett ganska tidigt skede, så kommer man få höra att man är toffel någon gång. Men att det kommer från någon som har en dotter på 3(?) och som går ut i princip varje helg, om inte oftare, håller inte riktigt.
Glöm inte bort vem som bangade senast, och valde the notorious Patricia, istället för Allhusets Drum & Bass-klubb.
I övrigt borde du kanske tänka mer på din dotter än på klubbandet. Växa upp med barnvakt var och varannan helg för att Mamma är danssugen och kåt tror jag kommer slå fel när Bella har vuxit upp. Eller vad säger du Liza?

1 nytt röstmedelande. Mottogs klockan 01:32:
"-----, sluta vara så jävla keff och börja gå ut nån gång!
Det kan inte stå för hela livet även om Elin är fett söt!
Kan du skicka mig Linus nummer, så vi kan nupppa lite?
Annars hittar jag någon annan.
Puuuss, puss, puss hej, puss, i love you!
Faaaan, du kommer in på jobbet, och inte jag är där! Mother fucker!
Puss, hej, puss.

Men guuuuuuud!"

Och jo, det kommer nog stå hela livet ut.

Kommentarer
Postat av: k

Svar:



Du ska ha en sak jävligt klart för dig. Utvecklingen går framåt. Du kan inte hänvisa till historien och peka på exempel som tyder på att vi är våldsutövare redan från grunden. Detta var tider när vi jagade föda i djungeln. Eller när bögeri var otillåtet. Tiderna förändras.



Jag anser att med kommunikation och självrannsakan skulle man undvika väldigt mycket.



Just i dett fall. Ungarna ska ha en fet jävla örfil så att de vaknar upp ur sin dvala som tagit ett järngrepp om dem. Otroligt.

2008-12-13 @ 11:34:49
URL: http://privataaffarer.blogg.se/
Postat av: k

Kul vinkel på texten. Med den vill du mena att "Bella" kommer att uppfostras till att bli en sköka?

2008-12-13 @ 11:35:24
URL: http://privataaffarer.blogg.se/
Postat av: Elin

Vill påpeka ett skriftligt fel i din text bara..



Det ska stå: "Det kommer stå hela livet ut". Inte: "Det kommer nog stå hela livet ut" :)

2008-12-13 @ 13:13:45
URL: http://eatme.blogg.se/
Postat av: Linus

hahahhaha va fan?

Jag har inget nummer:) hahahahaahaha

2008-12-13 @ 14:42:47
Postat av: K.E

Jag tycker d uär en väldigt kul person. Du gillar att argumentera och att debattera. Det är saker jag värdesätter mycket hos människor i min närhet.



Jag anser att du har både rätt och fel. Men i vad och hur orkar jag inte gå in på. För jag har jobbat alldeles för mycket senaste dagarna.



Och var vänlig och skriv inte mitt yrke igen på internet. Jag försöker hålla det utanför min blogg. Min internetprofil.



Därav blev kommentaren opublicerad.

2008-12-13 @ 19:01:21
URL: http://privataaffarer.blogg.se/
Postat av: Liza

Mmm, sorry!



Att gilla å dansa å ligga e väl inge fel? ;) Däremot har du fått dhär om barnvaktandet om bakfoten, händer att jag gör så, men du vet väl inte hur ofta jag tar henne fast jag inte ska?



Fattar inte varför jag skulle sagt så om elin, du vet att jag tycker hon e fett go..



Nädu "toffel" ;) ska inte fylleringa nå mer!



Puuuss

2008-12-16 @ 21:06:37
Postat av: lisa

bella e inte 3 hon e snart 5. och jag fattar inte grejen att skriva om sådant här på en blogg. visst att man har en blogg men för de behöver man väll inte hänga ut andra. Kan mann väll skriva om sitt eget liv istället!!!!

2008-12-18 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0