Morgonhumör.

Jo, på topp är det då inte.
Det känns som om jag aldrig får sova ut ordentligt.
Jag snoozar in i det sista och väljer att i panik få på mig kläderna i det sista för att halvjogga till jobbet.
Dumt, dumt, dumt!
Samtidigt som jag redan går och är småirriterad över ingenting så går jag och har ont i magen.
Magsmärtan försvinner när jag släpper en lång och ihärdig fis, som inte alls är som en lättnad, utan mer som en pina.
Den smått sop-aktiga odören ligger hela tiden som en dimma runt mig där jag går, och det gör mig bara på ännu sämre humör.
Kaffet hjälper inte magen på fötter heller för den delen. Men är som ni vet en nödvändig del av dagen och morgonen.
Nu är min leverans här.
Dags att arbeta av dagens last.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0