Banditkungen.

Fortfarande lika förundrad över att vissa personer envisas med att skriva anonyma kommentarer i min blogg. Jag vet inte om det är räddsla av att behöva möta en konflikt i det verkliga livet eller om det har med räddsla för att stå för sina åsikter. Dessa två går ju oftast hand-i-hand.
Men A.K., jag har redan fått reda på vem du är. Tydligen kan man ju inte lita på någon här i världen. Varför du nu skulle vilja vara anonym när du frågar mig om addressen till min blogg, och varför den heter som den gör förstår jag dock inte. Klart du ska få veta varför jag valde att döpa den så.

Det finns en låt med den svenska hiphopgruppen Looptroop som går vid namnet Bandit Queen. Och jag skulle väl vilja påstå att jag själv anser mig som den manliga versionen av det låten handlar om. Blädda ner lite på min sida så hittar du den där. Svårare än så var det väl inte. Dessutom tycker jag att det är lite häftigt att våga kalla sig för något provocerande och utmanande, som i det här fallet refererar till något som kan tyckas vara kriminellt. Banditer är ju inte uppskattat någonstans. Och att jag skulle vara kungen av banditerna låter ju smått skräckinjagande. Men du behöver inte oroa dig, jag är rätt snäll, och förhoppningsvis får jag chans att visa dig det snart, Jonathan. ;)

Kommentarer
Postat av: K

Tack för dina kommentarer. De är alltid uppskattade, oavsett åsikt.



Det gläder mig att jag "inspirerar" dig till att skriva. Jag önskar att fler skrev. Att fler ville skapa.



Angående Bombay och Thailand så har du mycket rätt. Vi svenskar är bäst och det är så hemskt att det händer oss något. Resten spelar det ingen roll.

2008-11-29 @ 17:57:33
URL: http://kimekholm.blogspot.com
Postat av: Anna

helt allvarligt så orkar jag inte argumentera om det här längre. det är bara löjligt och jag orkar inte lägga ned tid på detta.

ha en fin kväll.

2008-11-29 @ 20:01:26
URL: http://randomblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0