My bandit queen.

Så fort det är mulet, regn eller mörkt ute, vilket det ofta är så här års, så tänker jag på dig. Du ger mig glädje och energi. Någonting som saknats senaste 2 åren. Kärlek genom ett förhållande är något som defenitivt varit frånvarande. Jag har hittat glädje och energi på annat sätt. Men sen kom du in i mitt liv. Något jag inte direkt räknade med. Men vad gör man när man fallar pladask för någon?
Jag vet att jag var en skit mot dig först. Även om det inte var min mening. Jag hade inre "demoner" som jag ville ta kål på innan jag gick in i något nytt.
Jag är så glad att du väntade på mig. Även om det inte var något vi hade pratat om, så fans du kvar när jag var klar. Otippat kanske, men det klokaste beslutet du tog. Om det nu togs något beslut? För du vet. Jag slutade aldrig att tänka på dig. Hela tiden poppade du upp i min skalle. Vad gör man åt sånt? Man kan inte förneka känslor.
Jag vet hur snacket går. Jag vet ju hur jag pratar om tjejer med mina polare som inte duger. Så jag antar, och vet att dina kompisar sagt detsamma om mig. Skrattar bäst som skrattar sist. Jag fick den jag ville ha, och du med för den delen. Du är min ädelsten, och nu kommer jag aldrig att släppa dig igen.

Du är det jag har saknat för att mitt liv ska kännas komplett. Jag mår så bra nu. Jag har mina vänner, min familj, mitt jobb, och nu har jag dig. Vad mer kan man önska sig? Kungen har funnit sin Drottning.



Elin Freja Högberg, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: skönt

va glad att du funnit din, och att hon har funnit dig.

jag har funnit min men hon har inte funnit mig

2008-10-30 @ 23:24:17
Postat av: Elin

Jag blir alldeles tårögd av lycka. Du är min soulmate. Jag älskar dig!

2008-11-02 @ 10:54:22
URL: http://eatme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag finner det förjävligt att läsa din blogg. Det gör ont att se att ni är så fina när allt ni just nu gör är det jag var påväg in i. Men jag måste ju dessvärre läsa den ändå, för att jag gillar den. (Älskar den men det hyschar jag om.)



Mobba mig inte nu för mina svaga sidor och bli inte kaxig för att jag ger dig luft. Det är bara så trevligt med någon som skriver vettiga åsikter då och då.

2009-01-25 @ 13:40:13
Postat av: Anonym

Det är för att jag uppskattar människor med åsikter. Och du tycks ha många, och bra dessutom. Du är intressant med andra ord. Bra att du blev glad. Det var lixom inget smör utan bara vad jag tycker.

2009-01-26 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0