Sprutluder.

Ni får ursäkta mitt förakt, men jag kan inte låta bli. Människor som är kända för ingenting är så otroligt tröttsamt och får mig bara att vilja kräkas. Alla ni som beundrar Carolina Gynning bör sluta läsa nu. Hon råkar vara lite av ett hatobjekt för mig.
Jag vet inte om jag har missat något, men vad är det hon är känd för? Dumma uttalanden, meningslösa erkännanden och..? Ja...? Ingenting?

Nu gör hon i alla fall som alla andra dumblondiner som inte kan någonting speciellt annat än att se sexiga ut; Hon tar satsen i ansiktet!

http://www.expressen.se/1.1319556

Något ska man ju vara bra på?


Kommentarer
Postat av: grapne

hon va väl med i big brother. När man e me där så blir man ju "kändis"

2008-10-05 @ 16:46:05
Postat av: Elin

hon förlovade sig med den där sliskiga fransmannen Olivier de Paris också när hon var med i big brother. smart brud det där...

2008-10-05 @ 18:14:10
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0