Anonym.

Det finns personer som inte vågar stå för vad dom tycker eller vad dom gör. Jag har fått ett GB-inlägg där någon hoppas att jag blir stampad på. Att jag har trampat på folk. Det är uppenbart att det här är en av dom "sårade". Kan det vara samma person som skriver till Elin att hon ska hålla sig borta från mig.
Jag vet inte om det beror på att denna aldrig fick vara lycklig med mig, och nu inte vill se att någon annan är det heller. Det är uppenbart att personen i fråga, som är för feg för att säga vem denne är, inte har släppt taget om mig helt. Eftersom hon (det är förmodligen en hon) har energi nog att skriva meningslösa inlägg i både min och min donnas gb.
Är det en kille vet jag bara en som skulle skriva något sådant. Är det han djag tror att det är så är jag förvänad. För jag trodde verkligen att han hade bättre saker för sig att bry sig om vad jag gör nu för tiden.

Jag brukar vanligtvis vara ödmjuk, tycker jag själv. Och får ofta höra det från annat håll också. I det här fallet känner jag mig bara trött på att att det finns meningslös energi att lägga på mig eller dom jag umgås med. Jag har aldrig lämnat något åt slumpen eller inte förklarat för mina nära hur det ligger till när något inte går den vägen det var tänkt. Jag må ha dragit ut på saker och väntat in i det sista innan jag förklarat hur det ligger till. Den här gången bryr jag mig inte. Det finns dom som förtjänar min kärlek, och dom får ta del av den också.
Det är inte alltid saker och ting blir som man tänkt sig, och känslor är inget man styr över.
Till dig som vill vara anonym: Känn dig knullad!

Till er andra: Jag älskar er, och jag hoppas att ni alltid står vid min sida, såsom jag står vid eran. Kärlek är ömsesidigt, och ni får precis vad ni förtjänar.

Kommentarer
Postat av: Tony Cascarino

Funkar det nu då? Annars får du klippa ut länken och klistra in den. Det ÄR rätt adress iaf :-) Ses på sön!

2008-09-12 @ 21:33:01
URL: http://www.metrobloggen.se/cascarino
Postat av: Anonym

hur ska du göra med kommande derbyt?

2008-09-13 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0