Försvunnen.

Jag har ett litet problem. Väldigt litet: Jag är trött på att se trötta, försvunna Carolines ansikte i tidningarna. i 2 veckor har det varit det enda tidningarna har skrivigt om. Händer det inget annat i sverige?
Det är jättetråkigt att hon är borta. Men jag lägger gärna min energi på annat. Jag har egna saker att sörja, och mina egna grejer att leta efter. Caroline överlåter jag till polisen.

Så! Man ska väl vara glad att finnarna skjuter lite på varandra, så det blir lite omväxling i svensk media.
Förbered er på dagar av analyser om hur morden gick till och hur rädda vi ska vara för att det kommer att ske i Sverige.
Det är kusligt att man aldrig går säker. Kan inte Pappa-staten skydda mig? För jag kan inte ta hand om mig själv och mina nära...

Kommentarer
Postat av: Elin

underbara, bästa du! ♥



bra texter för övrigt :)

2008-09-24 @ 18:22:05
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0