Gängsmäll.

Det är ett jävla liv just nu om några "högt uppsatta" höns just nu som har åkt dit för att sätta på en massa unga brudar. Tillsammans. Alltså. Gruppsex. Gangbangs. Mot betalning.
Det slutade med att en av dom unga tjejerna anmälde en man i gruppen för våldtäkt efter att han tvingat sig på henne. Och självklart rasade resten av flickorna på.
För männen har ju gjort fel, och tjejerna är bara oskyldiga tjejer. Åtminstonde om man ser till lagboken.
För vissa är dom säkerligen det när vi kommer till vad som är moraliskt rätt eller fel också.
Det enda jag ser i tidningen är "Buhu, jag tog betalt för sex, sätt dit dom elaka gubbarna!"
Tydligen bär vuxna (för det är man väl när man är över 18?) flickor inget ansvar.
Koppleri är en sak, men prostutition? Är det synd om tjejerna? Visste dom inte vad dom gav sig in på?
Skit i det rättsliga ett tag! Varför sätts dom här gubbarna dit så in åt helvete?
Visst, det dom gjorde var fel och kanske i mångas ögon äckligt. Men som ni vet krävs det alltid 2 för att dansa.
Det man har läst om i tidningarna (det som skrivs i tidningar är ju oftast verklighetsbaserat och sanningen) har varit att tjejerna har fått rikligt betalt för det dom har ställt upp på. I sms och konversationer mellan det styrande hönset och olika tjejer har det snarare varit ett val för flickorna än något dom måste ställa upp på. Även om det säkerligen har känts påtvingat för dom att inte backa ur.
Så, hur ska tjejerna lära sig vad som är fel eller rätt? Har dom fått sig en läxa?
"Jag hade sex med ett gäng gubbar, men jag ångrar mig nu, ge mig en massa skadeståndspengar!"
Det är hela tiden väldigt lätt att vara offer. Och gärningsmän finns runt varje gatuhörn. Dom är lätta att fabricera.

Det är en sarkastisk värld vi lever i.

Kommentarer
Postat av: FB

Lallare, det är ett maktmissbruk. Männen har stått i beroendeställning.

Dessutom har babes'n fått spö, vilket är piss bara det.

Det är inget sarkastiskt alls och det är skönt rätt åt dom som lekt Hugh Hef ett tag, att få pröjsa för det. Big time.

Jag har svårt för att tänka mig att utnyttja en kvinna på 16 år, när jag har en dotter i samma ålder. Sjukt.

Sen ska man inte lita på allt som står i media. Kika lite i FU-protokoll, och till och med du mår illa.



Pissa på bajen

2009-04-07 @ 14:39:17
Postat av: Zid

Svar: Jag menar inte att gubbarna har gjort rätt. Men som alltid i sexualbrottsfall är männen svin och kvinnorna bara oskyldiga, lättlurade små flickor. Och ofta när det handlar om övergrepp är det väl tilltvingat med våld. Dock inte alltid. Det är i dom här fallen jag menar att människor i allmänhet kanske borde ta eget ansvar. Men det gör man inte, man lägger över sitt egna misstag på någon annan och gör sig själv till offer.

Om det var så att tjejerna blev slagna så är det såklart fel! Våld är ju alltid fel, eller vad säger du F(irman)B(oys)?

Jag kanske har missat vissa vesäntliga detaljer för att tycka så synd om tjejerna som du verkar göra. Som det att en av dom var 16 tex.

Men kul att jag provocerade fram en kommentar och en reaktion. Det var liksom lite mitt syfte.



Pissa på gnaget.

2009-04-07 @ 16:18:36
URL: http://banditking.blogg.se/
Postat av: Fredde

Det mesta i det här inlägget är bara ren BULLSHIT!

Det är väl klart som fan att männen blir svin om det är de som utfört brottet? & hade det varit kvinnor ist (vilket såklart inte är lika vanligt) så hade jag tyckt att det var lika äckligt, sjukt ja you name it.. Ingen av dessa flickor var över 18. Männen var vuxna karlar som lockade in tjejerna i något som dom kanske inte riktigt visste vad det var? Behovet av uppmärksamhet & bekräftelse måste ju såklart ha varit stort. Kan säkert vara så att tjejerna hade det tufft på hemmaplan & inte visste bättre. Gubbarna skämde säkert bort dom till en början. Bjöd på cigg & kanske alkohol som är sjukt spännande i den åldern. Smycken, kläder osv.. Började säkert att det bara var en gubbe som ville mysa lite, men sen blev det värre. Fler samtidigt.. Fastbunden & hårda slag, Tjejerna har ingenting att säga till om. Som svar på din fråga 'visste dom inte vad dom gav sig in på' Svar nej, det finns inte en chans att dom visste det. Jag hoppas du en dag läser om ditt inlägg och frågar dig själv 'hur fan tänkte jag?'

Nu blev det lite långt & luddigt känner jag.

Men du gjorde mig lite upprörd med ditt inlägg, skönt att skriva av sig lite L...

Man kan spekulera mycket hur allt gick till men en sak är säker, gubbarna är svin! Kåta äckliga svin..

2009-04-07 @ 18:22:38
Postat av: Anonym

Märks att du inte varit 16-årig tjej.

2009-04-07 @ 21:14:55
Postat av: Zid

Svar: Som jag skrev ovan, som svar på den första kommentaren så menar jag inte på att det gubbarna gjorde var rätt. Men precis som med allt annat så läser man det man vill läsa. Och nej, jag har aldrig varit 16-årig tjej. Tacka fan för det. Om man måste ha gruppsex med 40-plusare för att känna sig värd något så är jag glad att jag är kille, med allt vad det innebär.

2009-04-07 @ 21:39:24
URL: http://banditking.blogg.se/
Postat av: FB

haha....



Jag kommer iaf inte köpa tjänster ifrån Leif Kregert Åkeri AB.



Å var dom tvungna att slå tjejerna? Ger mig fan på att Carl Serung lurar i härvan, det lilla svinet.



Pissa på bajen

2009-04-08 @ 11:07:52
Postat av: Bunny

Håller helt klart med! Tjejer blir utnyttnade och våldtagna dagligen (på riktigt dvs) och så ska man läsa i tidningen om tjejer som ger sig in i leken men inte tål det och ska klaga på det!

Det är en ganska stor skillnad på att bli våldtagen och ha dagen efter ångest!

Bra blogg förresten :)

2009-04-09 @ 10:21:19
Postat av: Anonym

du är sjuk

2009-04-10 @ 03:13:15
Postat av: SEX AND THE CITTY

Håller med dig. Att våldta kostar inga pengar. Tjejerna fick betalt - alltså jobbade dem. Och dem valde sitt jobb. Det här är Sverige, har man inga cash kan man gå till soc, men dom valde att ha sex istället. So. Hemskt men sant.

2009-04-10 @ 14:41:06
URL: http://SexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0