Gillar ansiktet.

En dag på medis och en kväll på grönan med Lady Gagface.
Har potentialen att bli istor, men skiftar helt enkelt för mycket mellan bra och dåligt.
Bra show dock.

På VIP-hyllan stod Måns Zelmerlöf och såg upptagen ut medan Carolina Gynning stod och låtsades vara superstjärna bakom ett par jättesolglasögon.
När vi hetsade Måns att vinka, som faktiskt har gjort något talangfullt och bra, var det några yngre killar som hetsade Carro att vinka.
Dom konfronterades självklart och frågade varför Carro skulle ha någon uppmärksamhet.
Sen ropade killarna på Måns.

Mission accomplished.



Lady Gaga gjorde som alla artister och sa att hon älskade Sverige. Sen skrek hon Stockholm en massa gånger. Sen tog hon sig på fittan, sen visade hon stjärten, sen tog hon sig på fittan, sen sa hon att hon gillar svenska pojkar.


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Lady GaGa kan vara den enda artisten jag verkligen inte står ut med. Hon är så uppenbart skapad. "Hon kör sin egen stil", my ass. Hon är skapad. Så skapad. Och sånt gillar jag inte. Punkt.

2009-08-03 @ 21:28:54
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: R

Satc,



helt sjukt att jag skrev ett inlägg om det där igår. Just det där.

2009-08-05 @ 17:06:46
URL: http://beyondregrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, precis som jag!

2009-08-05 @ 22:24:31
Postat av: Anonym

HAHA älskar de sista raderna. Lady Gaga är veeerkligen unik. Eller inte.

2009-08-21 @ 02:03:10
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0