Tidsfördriv.

Vissa dagar spenderas på ett så lugnt sätt som möjligt. Så är det idag nämligen.

Kommentarer
Postat av: Lejla

Okej okej, inställda möten(?) aja. Ja antagligen är allt inte som det ska dock inget jag skrivit ut i min blogg och du har tagit och pusslat ihop det perfekt när mina inlägg handlar om något HELT annat och ANNAN. Sedan är d mycket mer än vad jag har vetat om och tyckte bara det var komiskt att jag skulle få veta det från elins vän & i hennes pojkväns blogg. sedan är det inte mer med det blev inte "upprörd" pga själva inlägget, det var bra skrivet tom utan just hur det las fram till mig.

2009-02-26 @ 23:52:53
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0