Kåtslag.

Surfade förbi en bekants blogg och blev påmind om att tjejer alltid ska utse snygga killar i serier och filmer. Riktigt varför har jag aldrig förstått.
Ofta är det sådant snacket handlar om. Efter en film eller om en serie som någon följer, så handlar det sällan om intriger, svartsjukedraman, skådespelet, kameramanövrerandet eller story, utan allt som oftast om vem som är snygg, eller snyggast.
Är det bristen på att knulla runt i verkliga livet som framhäver det här fenomenet. För vi vet ju alla att tjejer är för fina för att pippa med människor dom inte känner.
Är det då man tar det till en annan dimension? I fantasin låter dom sig gangbangas av killarna i OC? Ha sex med olika huvudrollsinnehavare i olika serier och filmer? Är det sånt som får det att kittla till i kalaspuffen?
För i fantasins värld, där kan man vara hur slampig man vill.

Kommentarer
Postat av: felko

hahah! Zid, har inget svar på det här. Men jag ler smått när jag läser det, du går ju inte ut mjukt direkt. Hahah klockrent!

2009-01-24 @ 13:24:08
URL: http://felkos.blogg.se/
Postat av: Felko

Så sant. Fast jag vill tro att det handlar om mycket mer än att peka ut snygga karaktärer. Vilket du iofs också skriver. Vill dock inte tro på att bristen på knull är den drivande faktorn här, utan snarare avståndet mellan fötter och mark :P

2009-01-24 @ 15:36:03
URL: http://felkos.blogg.se/
Postat av: //M

Word!

2009-01-24 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0