Smuts.

Efter ihärdigt jobbande, mirakulös fylla på både jul och nyår och efter att äntligen ha spenderat alla pengar jag har på skit, så sitter jag hemma i min fåtölj, illaluktandes, oduschad sen nyårsafton, där den enda näring jag har fått i mig idag har varit 3 koppar kaffe, en portion mackaroner m. köttbullar och en shot jägermeister. Jag känner mig låg. Inte psykiskt, utan fysiskt. En lågt stående människa. Men bara för stunden. Jag vet att det inte är såhär jag är. Det är bara en annan sida av myntet. En påminnelse om att allt inte alltid är bäst. Men det psykologiska övertaget är enormt. Jag luktar skit för att jag lever på topp. Min frisyr är dålig nu för den var bra förut. Jag åt gott i en vecka, så nu åt jag dåligt. Det är så vi lever. Jag tycker inte synd om mig själv. Jag älskar mig själv. Äckligt mycket.

Det är nu det vänder. En dusch, en middag. Sen mår jag bra igen. Och ett ligg kanske?

Kommentarer
Postat av: Elin

För att svara på din sista fråga: Det beror på om du kommer hit...

2009-01-02 @ 21:23:41
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0