Topp.

Som alla andra viktiga bloggare så slänger jag upp en för er mycket betydelsefull lista över diverse ting som har hänt under året. Det jag anser viktigt anser ni också vara av värde. Eller hur?

Årets händelse: Söderbröder fyller 10 år, som firas av med, utöver dom ständigt festliga aktiviteterna året runt, en brakfest på Södermalm som låter sig innehålla buffémiddag, slagsmål, fylla, exeptionellt skivspinnande, trevliga vakter, trevlig barpersonal. Därimot tror jag inte någon på festen fick ligga. Stort plus!

Årets miss:
Marios flytt till Norge. Sämre känsla kan man knappast ha. Ett sämre jobb, inga vänner, ingen fotboll. Ja du Mario, vad sägs om att du kommer hem igen?

Årets insats: Tarzan beslutar sig under överdrivna trakasserier från polismakten att slå en konstapel på käften. Polismannen har dock hjälm på sig och skadan uteblir. Till råga på allt kommer Tarzan för stunden undan, men grips senare. Pöbeln applåderar och ser en glimta ljus i att det faktiskt finns dom som står upp fysiskt när ordningsmakten använder övervåld. (Namnet är figurerat pga pågående förundersökning)

Årets beslut: Att Elin bestämde sig för att ge mig en andra chans. Att hon ens säger att det var hon som fick en andra chans får mig att gråta. Det var jag som var naiv och inte såg den kärlek som fanns hos henne. Hon hjälpte mig att komma till insikt.

Årets fest: Födelsedagsfesten i hammarbyhamnen som slutade med polisrazzia och massgripanden.

Årets lycka: Människor grinar om att det är bostadsbrist i stockholm. Inte för mig inte. Flyttar till eget den 1/2.

Årets sorg: Det finns en anledning till att det har utformats lagar. Undviker man att följa dom får man ta sitt straff. Det svider.

Kommentarer
Postat av: anonym hoe

vad fan alla fick ju ligga!

2009-01-05 @ 13:53:26
Postat av: Veritas.



Ljuva stockholm väntar med garanterad flytt. Våren kommer inte bara innebära de vanliga utan jag kommer SENAST att vara hemma tills dess.

2009-01-05 @ 16:42:43
URL: http://awaysmokingweedinoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0