Cancer.

Igår åt jag grönsaker utan att skölja av dom innan. Jag drack 5 koppar kaffe under dagen, och jag glömde att tvätta händerna innan jag lagade mat när jag kom hem från jobbet.
Jag solade i helgen, mestadels utan solskyddsfaktor, och så drack jag ofantliga mängder alkohol. Fick även i mig någon cigg om jag inte missminner mig.
Hur ska mitt liv sluta egentligen?
Kanske dags att börja äta fibrer och fullkorn? Skippa kaffet och alkoholen? Börja löpträna?
Annars får man väl cancer när man blir äldre. Och det vore ju hemskt att dö när man är gammal. Speciellt av en sjukdom. Helst vill man ju ramla och bryta lårhalsen. Dö av att man aldrig orkar återhämta sig. Det låter mycket skönare.
Men om jag undviker allt dåligt. Allt som sliter på kroppen. Då kanske jag inte dör alls!

Fett smart!

Nu ska jag testa "Fredagsbilagans" nya bantningsmetod. Dom säger att man kan gå ner 5 kilo på 2 veckor. Helt sjukt. Blir man nöjd med sig själv sen? Allt jag vill är ju att komma i min jeans som jag köpte för 2 år sedan. Ni vet dom som man får as-schysst cameltoe i. Som man måste hålla in magen konstant för att komma i.
Man kanske ska testa det där med amfetamin? Snabbt viktras, och så blir man ju väck på köpet. As-smart! Cred till den som kom på det!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

I onsdags:



Mamma: Vad ska du ha från Statoil?

Jag: Be om något med cancer i.

Mamma: ?

Jag: Säg att du vill ha allt i affären som har cancer och aspartan i sig.



Vi satsar på en långsam död. Med andra ord.

2009-06-05 @ 20:24:18
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0