Väx.

Hurvida mina åsikter eller provocerande inlägg här har något att göra med hur mogen eller icke mogen jag är vet jag inte. Jag har därimot fått erfara att det finns människor som helt enkelt har en åsikt, och fortsätter med det, samtidigt som dom håller för öron och ögon, för att enbart lita på att vad andra säger är rätt och fel låta stå.
Alla andra som väljer att se det lite djupare i vad jag skriver tycker jag om lika mycket som jag tycker om mig själv.

Till personer som skriver onyanserade kommentarer utan att ens publicera sina åsikter bakom ett namn ber jag er skriva och läsa någon annanstans. Ni ger mig nämligen ingenting. Och jag undrar vad jag ger er om ni bara sitter och muttrar över min inkompetens och mina barnsliga åsikter?

Kommentarer
Postat av: Anonym

go elli, go go!

2009-03-21 @ 10:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0